środa, 27 lipca 2011

Farmona Nivelazione Zaawansowany regulator pocenia do stóp

Ostatnio dopadł mnie jakiś kryzys - spałabym dosłownie całą dobę.Nie wiem skąd mi się to bierze , bo ogólnie potrzebuję bardzo mało snu - najlepiej czuję się sypiając po 5 godzin na dobę . Ciesze się ,że kokosowa kawa przypadła Wam do gustu :) . Jak tylko wrócę z krótkich wakacji  obfotografuję kawę i wrzucę na bloga :D

Znacie regulator pocenia do stóp Farmony ? Jeżeli nie to polecam każdemu ,komu dokucza problem nadmiernej potliwości stóp. Jest to produkt , który odkryłam całkiem niedawno. Podczas wspólnych zakupów poleciła mi go siostra i bardzo jestem jej za to wdzięczna :)




Co na temat produktu pisze nam producent :

Nivelazione Zaawansowany regulator pocenia do stóp Drukuj
Kuracja przeciw nadmiernemu poceniu się stóp

- normalizuje pracę gruczołów potowych
- zapobiega nadmiernemu poceniu

Zaawansowany regulator pocenia Nivelazione działa bezpośrednio na gruczoły potowe, zmniejszając proces nadmiernego pocenia. Zawiera aktywny, chroniony patentami, składnik antyperspiracyjny Aloxicoll, który reguluje pracę gruczołów potowych, nie blokując jej.
Regulator pocenia Nivelazione efektywnie utrzymuje obniżony proces pocenia, zapobiega powstawaniu przykrego zapachu, przywraca stopom świeżość i suchość.
Przedłużona skuteczność działania.
Nie zawiera alkoholu. Nie powoduje podrażnień skóry. 75 ml

Gwarantowana skuteczność. Rezultaty potwierdzone niezależnymi badaniami aplikacyjnymi.
Zmniejszenie pocenia:
Po 2 tygodniach - wg 91% badanych
Po 4 tygodniach - wg 97% badanych
- test in vivo na grupie 47 osób.



Moje spostrzeżenia :
Jak już pisałam dla mnie ten produkt to rewelacja ! Już po pierwszych dniach stosowania zauważyłam ,zmiany na lepsze . Stosuję go od czerwca (zgodnie z zaleceniami - teraz już tylko wa razy w tygodniu) i u mnie sprawdza się znakomicie . Stopy nie pocą się tak jak wcześniej i co dla mnie istotne - krem nie wysusza skóry tak jak inne tego typu preparaty .Jest bardzo wydajny - a biorąc pod uwagę ,że ostatecznie stosujemy go dwa razy w tygodniu wystarczy na bardzo długo.  Przyjemny jest również zapach kremu . Kiedy nakładamy go na stopy zostawia lekką warstwę - tak jakby trochę pudrową , ale mnie to zupełnie nie przeszkadza. Za mniej niż 10 zł dostałam produkt , który sprawdził się naprawdę dobrze . Wiadomo - zdaję sobie sprawę z tego ,że za jakiś czas kurację trzeba będzie poprawić , ale nie ma produktów idealnych :) . Jedno jest pewne Nivelazione na stałe zamieszkał w mojej kosmetyczce . Aaa i jeszcze mały szczegół - działanie kremu sprawdzone również na mężu ;)

2 komentarze:

MATLEENA BEAUTY pisze...

ciekawy produkt, moze tez spróbuje ;) choc taki problem zdarza mi sie tylko w niektórym obuwiu

zapraszam do siebie na rozdanie

klliisiaa pisze...

o, ja stosuję krem do stóp z tej firmy i też jest spoko :)

Prześlij komentarz

Followers

Zdjęcia oraz treści umieszczane na blogu stanowią moja własność (jeżeli zdjęcie nie zostało zrobione przeze mnie to ZAWSZE piszę skąd ono pochodzi) i nie zgadzam się na ich kopiowanie , umieszczanie w jakichkolwiek serwisach i przetwarzanie
 
Copyright © colour your world
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur