niedziela, 17 lipca 2011

Mój number 1

Każda z nas ma kosmetyk ,który kocha za coś . Należę do osób , u których głównym kryterium wyboru wszystkiego oprócz ciuchów i książek jest węch . Zapachy uwielbiam , kocham , ubóstwiam . Oczywiście nie zdaję się tylko na węch . Ważne jest również to jak działa .
Jedną z polskich firm , które cenię jest ZIAJA . I to jej kakaowe masło do ciała jest moim numerem jeden jeżeli chodzi o  pielęgnację ciała.


Uwielbiam je bezkrytycznie. Myślę ,że jest to pozostałość z dzieciństwa kiedy znajomi rodziców przywozili z Bułgarii masło kakaowe właśnie , a my z siostrą zachwycałyśmy się tym zapachem . Byłyśmy szczęśliwie kiedy Mama pozwalała nam się nim smarować . Dodam ,że było to w czasach kiedy dominującą formą handlu był handel wymienny i ciężko było o dobre kosmetyki.
Wracając jednak do masła Ziaji.


Oto co pisze nam producent :
Odżywczy balsam do pielęgnacji skóry normalnej i suchej. Zawiera masło kakaowe, witaminę E i prowitaminę B5 (D-panthenol).

Działanie:
Głęboko i intensywnie nawilża skórę i zapobiega nadmiernej utracie wody.
Skutecznie łagodzi podrażnienia i zmniejsza skłonność do ich występowania.
Wygładza, uelastycznia i aktywnie regeneruje naskórek.
Lekko natłuszcza i likwiduje uczucie szorstkości.


Efekt:
Regularnie stosowany przywraca skórze piękny wygląd i wyraźnie poprawia jej koloryt.
Pozwala na długo zachować brązowy odcień opalenizny.

Wskazania:
polecany do pielęgnacji skóry normalnej i suchej.  



Moje wrażenia : 
Pudełko nie jest zbyt zachęcające to fakt , ale kiedy je otworzymy masło powala nas zapachem .Próbowałam już innych kosmetyków z masłem kakaowym i powiem szczerze - wśród polskich marek masło Ziaji pod względem zapachu plasuje się dla mnie na pierwszej pozycji.
Głęboko i intensywnie nawilża skórę i zapobiega nadmiernej utracie wody - z tym sprzeczałabym się mimo mojej miłości do tego kosmetyku . Nawilża tak sobie , bardziej natłuszcza , pozostawiając na skórze tłusty film.
Skutecznie łagodzi podrażnienia i zmniejsza skłonność do ich występowania- w moim przypadku owszem łagodzi podrażnienia skóry . Może nie tak spektakularnie jak kosmetyki czy maści do tego przeznaczone jednak tutaj plus.
Wygładza, uelastycznia i aktywnie regeneruje naskórek - wygładza . I nie jest to opinia moja , ale mojego męża , który sprawdza to od lat ;-)
Lekko natłuszcza i likwiduje uczucie szorstkości - i tu się zgadzam ! Pisałam już wyżej o natłuszczaniu . Jeżeli zaś chodzi o likwidacje uczucia szorstkości to z pełną odpowiedzialnością mogę powiedzieć ,że się sprawdza. Wypróbowywany jest od lat na kolanach łokciach i ciałach ogólnie wszystkich członków naszej rodziny ;-)
Co do efektów związanych z poprawą kolorytu skóry to  nałożone na skórę masło nadaje jej kolor złocistej opalenizny w związku z czym po nałożeniu go na ciało należy odczekać jeśli nie chce się pobrudzić ubrań :)
Ja stosuję go głównie po opalaniu, natomiast przed opalaniem stosuję spray przyspieszający opalanie  z serii kakaowej Ziaji , ale o tym napisze później ...
Jeszcze tylko skład produktu :
Aqua (Water), Elaeis Guineensis Oil, Cetearyl Ethylhexanoate, Butyrospermum Parkii Butter, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetearyl Glucoside, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Glycerin, Glyceryl Stearate Citrate, Hydrogenated Coco-Glycerides, Hydrogenated Palm Kernel Oil, Glycine Soja Oil, Arachis Hypogaea Oil, Juglans Regia Shell Oil, Theobroma Cacao Butter, Tocopheryl Acetate, Sodium Polyacrylate, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate, Parfum (Fragrance), CI 16035 (FD&C Red No. 40), CI 42090 (FD&C Blue No. 1), CI 19140 (FD&C Yellow No. 5)


A teraz pytanie do Was . Jaki jest Wasz nr 1. jeśli chodzi o kosmetyki do pielęgnacji ciała ?



13 komentarze:

Unknown pisze...

również kocham to masełko! :) jest świetne :)
+ dodaję do obserwatorów :) pozdrawiam :)

klliisiaa pisze...

kocham zapach tego masła!! :) z reszta uwielbiam zapachy prawie wszystkich balsamów, płynów, mydeł i kremów ziaji ;)
dzięki za obserwację! rówież obserwuję :)

anonimowa autorka ♥ . pisze...

miałam mleczko kakaowe z ziaji i muszę powiedzieć, że jest genialne! zapach powalił mnie na kolana.
muszę kiedyś kupić to masło ; )
dodaję do ulub.

Ewka Bloguje pisze...

Dzięki za odwiedzenie mojego bloga :)
również dodaję się do obserwatorów.
Co do krytyki... swój styl pisania i zamieszczania postów trzeba sobie samemu wypracować, każdy na swój sposób prowadzi bloga. Dla mnie ma być przejrzyście. Jedyne do czego mogę się przyczepić to zbyt duże litery jak dla mnie oczywiście.

Zapraszam do mnie ponownie.
Pozdrawiam :)

hija pisze...

dziękuję za komentarze :)
Aktualnaa dziękuję :)wielkość liter to coś co można zmienić od ręki . Zatem zmniejszajmy się ;)

Kate pisze...

Świetny blog :) oby tak dalej ! :)

i oczywiście życzę powodzenia w rozdaniu ;)

i zapraszam do mnie na ROZDANIE ! :D

www.zycie-kate.blogspot.com

hija pisze...

Mam Cie na blogrollu i w rozdaniach i zamierzam często zaglądać ;)

always the tallest ! pisze...

Ja uwielbiam ziaje, tania i sprawdzona firma, jeszcze się chyba nigdy nie zawiodłam ;)

Jula xd pisze...

dzisiaj kupiłam sobie takie w Rossmanie, a tu już czytam recezję (;

elizka pisze...

Mnie jak zwykle przyciągnął zapach.Powiem szczerze,że nie próbowałam,ale jeśli pachnie tak jak sobie wyobrażam,to koniecznie muszę go kupić :)

moher_ pisze...

o tak zapach jest rewelacyjny ;)

elizka pisze...

O tak,zapach ma boski !

Luisaa pisze...

Miałam, również polecam!:-) kosmetykowyzawrotglowy.blogspot.com

Prześlij komentarz

Followers

Zdjęcia oraz treści umieszczane na blogu stanowią moja własność (jeżeli zdjęcie nie zostało zrobione przeze mnie to ZAWSZE piszę skąd ono pochodzi) i nie zgadzam się na ich kopiowanie , umieszczanie w jakichkolwiek serwisach i przetwarzanie
 
Copyright © colour your world
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur