wtorek, 2 sierpnia 2011

Kod Młodości - serum



Dziś trochę z innej beczki , bo będzie o produkcie , który czeka w kolejce do użycia. Jakiś czas temu dostałam od koleżanki odmładzające serum Kod Młodości L'oreala i przyznam się szczerze ,że choć zostało mi szczerze polecone jakoś trudno mi je było otworzyć . W końcu zdecydowałam - kiedy wypaćkam krem , którego używam teraz otworzę Kod.

Takie oto informacje znalazłam na temat owego serum :
Loreal Kod młodości Odmładzające serum  
Innowacja naukowa 2010. Polecany dla kobiet w wieku od 35 do 50 lat.

Opatentowana technologia Pro-Gen została opracowana w celu zwiększenia zdolności odnawiania się skóry i przywrócenia jej naturalnego kodu młodości. W efekcie używania skóra odzyskuje atrybuty młodości: jest gładka, wypoczęta, pełna blasku. Od pierwszego użycia rozpoczyna się proces redukcji zmarszczek.
Po 1 godzinie skóra jest nawilżona, wygładzona i odzyskuje blask.
Po 1 tygodniu twarz jest wypoczęta, cera staje się świetlista.
Po 1 miesiącu widocznie zredukowane zmarszczki. Aktywuje i widocznie przedłuża młodość skóry.

Serum ma delikatną konsystencję, szybko się wchłania i pozostawia skórę jedwabiście gładką. System strukturyzujący formułę cechuje wyjątkowo silne powinowactwo ze skórą – jest to sprężysty, trójwymiarowy polimer poliglicerolowy o właściwościach nawilżających. Niewyczuwalnie rozprzestrzenia się na skórze i błyskawicznie wtapia w nią, dając efekt „drugiej skóry”. Zawarte w formule elastomery zapewniają uczucie aksamitnej miękkości. Sferyczne cząsteczki rozpraszające dodatkowo zwiększają natychmiastową skuteczność. Świeża, delikatna konsystencja wzbogaconego w witaminy kremu to pobudzający zastrzyk energii dla skóry. 
Z wiekiem aktywność genów spada, dlatego skóra regeneruje się aż do pięciu razy wolniej. Krem z linii Kod Młodości łączy nową technologię Pro-Gen i adenozynę (składnik DNA). Technologia Pro-Gen poprawia zdolność skóry do odnowy i pomaga przywrócić jej naturalną barierę ochronną, a adenozyna widocznie redukuje zmarszczki.

Czy któraś z Was miała do czynienia z tym serum ? Zastanawia mnie czy faktycznie jest takie dobre . Z jednej strony chciałabym otworzyć je już teraz i wypróbować , ale z drugiej postanowiłam twardo trzymać się zasady - zużyj do końca , więc pozostaje mi poczekać jeszcze jakieś dwa tygodnie :)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

O w końcu wróciłaś do pierwszego szablonu :)
Ten najlepszy !
Nie korzystałam z tego serum , ale siostra również mi go polecała.Czekam wiec na Twoją opinie i od tego uzależnię zakup.
Aga

elizka pisze...

Ja jestem na tak!bo używałam serum i choć dość drogie to warte swojej ceny!

Prześlij komentarz

Followers

Zdjęcia oraz treści umieszczane na blogu stanowią moja własność (jeżeli zdjęcie nie zostało zrobione przeze mnie to ZAWSZE piszę skąd ono pochodzi) i nie zgadzam się na ich kopiowanie , umieszczanie w jakichkolwiek serwisach i przetwarzanie
 
Copyright © colour your world
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur