poniedziałek, 18 lipca 2011

Garnier Ultraświeżość Krem nawilżający 24h

Każda z nas używa kremów , tych na dzień ,na noc, pod oczy oraz tych do zadań specjalnych. Wiadomo dobry krem to podstawa.Mam kilka ulubionych kremów na dzień. Ostatnio wróciłam do kremu Graniera Ultra Świeżość.Uwielbiam go za lekką formułę i naprawdę świeży zapach . Zaznaczam od razu ,że nie przepadam za kremami , które maja ciężki , pudrowy zapach. Toleruję go ale tylko w kremach na noc .Ale i tu jeśli mam być szczera to staram się wybierać te które nie pachną tak intensywnie lub mają neutralny zapach. Za co poza zapachem lubię krem Garniera ? Otóż lubię go za to ,że szybko się wchłania i nie zostawia tłustego filmu na skórze. Cera po nim nabiera świeżości i jest nawilżona . Przy tym wszystkim krem jest naprawdę wydajny i słoiczek wystarcza mi na naprawdę długo. Według mnie krem naprawdę wart jest polecenia - sprawdza się nie tylko u mnie ale i u znajomych , które go stosowały.Z drugiej strony zdaję sobie sprawę z tego ,ze co jest dobre dla jednej osoby , drugiej może w ogóle nie pasować. A czy Wy macie jakieś doświadczenia z tym kremem ? Lubicie go , a może zupełnie nie przypadł Wam do gustu ? Jeżeli tak to jakie kremy na dzień stosujecie ? Jakie możecie polecić z czystym sumieniem   ;-) ?


Wrzucę jeszcze skład kremu :
Aqua, Coco-Caprylate/Caprate, Glycerin, Cyclohexasiloxane, Ammonium Polyacryloyldimethyl Taurate, Panthenol, Tocopherol, Pyrus Malus, Vitis Vinifera, Hibiscus Esculentus, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Acrylates Copolymer, CI 42090, CI 47005, Disodium EDTA, Sodium Chloride, Imidazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Parfum.

5 komentarze:

Paula | one little smile pisze...

brzmi ciekawie, może się skuszę :)

Unknown pisze...

nie miałam z nim nigdy do czynienia :)

Sprawdzanka pisze...

Miałam kiedyś probkę tego kremu, jednak zupełnie mi nie podpasował. Zostawiał taką kleistą warstewkę na skórze :(

idalia pisze...

Gratuluję, zostałaś nominowana w zabawie One Lovely Blog Award :)

http://idaalia.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award-i-kilka-faktow-o.html

KK pisze...

Z tego co pamiętam jak go kiedyś używałam to był całkiem przyzwoity:)

Prześlij komentarz

Followers

Zdjęcia oraz treści umieszczane na blogu stanowią moja własność (jeżeli zdjęcie nie zostało zrobione przeze mnie to ZAWSZE piszę skąd ono pochodzi) i nie zgadzam się na ich kopiowanie , umieszczanie w jakichkolwiek serwisach i przetwarzanie
 
Copyright © colour your world
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur