niedziela, 17 lipca 2011

Witam

Będzie o kosmetykach , marzeniach i nie tylko . Dokładnie tak jak napisałam to nagłówku bloga. Z góry ostrzegam ,że nie jestem specjalistką w dziedzinie kosmetyków i zdecydowanie nie pretenduje do tego miana.bloga założyłam ponieważ uważam , że każdy potrzebuje rzetelnych wskazówek dotyczących konkretnych produktów. I nie chodzi mi tylko o te z górnej półki . Często i gęsto kupuję nasze polskie kosmetyki , które cenię za jakość i darzę sentymentem . Kosmetyki uwielbiam , ale moim głównym grzechem jest to ,że kiedy mam już nowy krem , zapach czy nowe mleczko to produkt , którego używałam wcześniej ląduje zapomniany w szafce . 
Mam cichą nadzieję , że dzięki temu blogowi nauczę się wykorzystywać kosmetyki do samego końca i zamierzam się z tego rozliczać :)

3 komentarze:

Unknown pisze...

powodzenia i miłego blogowania :)

hija pisze...

dziękuję :)

KK pisze...

Powodzenia:)
Jeśli mogę coś podpowiedzieć to zmieć coś w czcionce, na większą lub inną bo trochę ciężko się czyta taki maczek:)
Miłego blogowania!

Prześlij komentarz

Followers

Zdjęcia oraz treści umieszczane na blogu stanowią moja własność (jeżeli zdjęcie nie zostało zrobione przeze mnie to ZAWSZE piszę skąd ono pochodzi) i nie zgadzam się na ich kopiowanie , umieszczanie w jakichkolwiek serwisach i przetwarzanie
 
Copyright © colour your world
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur