środa, 20 lipca 2011

Porażka od Dove

Ostatnio w prezencie dostałam dość spory zestaw kosmetyków Dove . Zestaw zawierał między innymi Kremowy żel pod prysznic Dove visiblecare Renewing . Generalnie bardzo lubię kosmetyki tej marki , szczególnie żele pod prysznic właśnie dlatego od razu tego samego wieczora było testowanie . I okazało się ,że ten tak intensywnie reklamowany wszędzie żel jest kompletnym bublem. 
(foto ze strony producenta , ponieważ moje opakowanie wylądowało w koszu zanim pomyślałam o zdjęciu)

Skład :
Skład: Aqua, Glycerin, Sodium Lauryl Isethionate, Stearic Acid, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Palmitate, Lauric Acid, Sodium Isethionate, Parfum, Sodium Stearate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Palm Kernelate, PEG-14M, Silica, Zinc Oxide, Sodium Chloride, Citric Acid, Tetrasodium EDTA, Tetrasodium Etidronate, Alumina, BHT, Phenoxyethanol , Methylparaben, Propylparaben, Benzyl Alcohol, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Coumarin, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Cl Aqua, Glycerin, Sodium Lauryl Isethionate, Stearic Acid, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Palmitate, Lauric Acid, Sodium Isethionate, Parfum, Sodium Stearate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Palm Kernelate, PEG-14M, Silica, Zinc Oxide, Sodium Chloride, Citric Acid, Tetrasodium EDTA, Tetrasodium Etidronate, Alumina, BHT, Phenoxyethanol , Methylparaben, Propylparaben, Benzyl Alcohol, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Coumarin, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Cl 77891


Producent obiecuje nam : 
Kremowe żele pod prysznic Dove visiblecare  zostały stworzone, aby odżywić i poprawić  nawilżenie i nadać miękkość i blask  Twojej skórze.
Dzięki unikalnej formule stworzonej przy użyciu technologii NutiriumMoisture™  dostarczają Twojej skórze składników  naturalnie nawilżających.



Moje odczucia : 
Po otwarciu opakowania spodobał mi się zapach kosmetyku . Jeżeli chodzi o "wydostanie go " na zewnątrz to już był nie lada problem . Żel ma bowiem konsystencję  dość gęstego kremu i naprawdę wyciska się go na rękę z niemałym trudem .Ale na tym się nie kończy . Jestem na tyle naiwna ,że od żelu pod prysznic wymagam żeby się pienił  - ten nie pieni się w ogóle ! Ale co tam ! Umyłam się z nadzieją ,że chociaż nawilży mi skórę tak jak obiecuje to producent . I tu spotkało mnie kolejne rozczarowanie . Mało tego ,że kosmetyk nie nawilża skóry to miałam wrażenie ,że ją przesuszył . Skóra zaczęła mnie swędzieć i myślałam ,że zadrapię się na śmierć . Nie pomogło nawet nasmarowanie ciała masłem . Wierzcie lub nie , ale musiałam ponownie wskoczyć pod prysznic żeby zmyć z siebie to cholerstwo ! Powiem Wam , że nawet po umyciu ciała zwykłym mydłem , którego nie mogę używać ze względu na to ,że drażni mi skórę ,nie odczuwałam takiego dyskomfortu jak po użyciu tego żelu . Już dawno nie zawiodłam się na żadnym produkcie tak bardzo. Jak napisałam wcześniej produkt od razu wylądował w koszu na śmieci ,żeby nikomu więcej nie przyszło do głowy żeby go użyć.
Zdecydowanie nie polecam , bo jak dla mnie to całkowity niewypał . Teraz naprawdę długo zastanowię się zanim użyje jakiejś nowości od Dove .
Czy któraś z Was miał podobne doświadczenia z tym kosmetykiem ? 

6 komentarze:

klliisiaa pisze...

nigdy go nie używałam, ale to chyba dobrze :))
zwykle wybieram żele palmolive lub ziaji :)

Sprawdzanka pisze...

O a slsy w składzie ma więc pienić się powinien. Dziwaczne, że ten Dove tak na Ciebie podziałał (może jesteś na coś ze składu uczulona?)w końcu to znana i ceniona marka szczycąca się delikatnością. Osobiscie nie przepadam za zapachem ich produktów, więc pewnie bym się nie zdeydowała :)

hija pisze...

No własnie nie powinnam mieć uczulenia na żaden ze składników. Ogólnie bardzo mało uczuleniowa jestem. Sama nie wiem

mirka MariaZielik pisze...

ja mam taki i jestem bardzo zadowolona !

hija pisze...

Poważnie ?
Ja mimo całej mojej słabości do marki nie potrafiłam znaleźć w nim nic pozytywnego poza zapachem właśnie.A szkoda , bo przez taki jeden produkt ucierpieć może wizerunek marki.

Yasminella pisze...

jest mało produktów z dove których mogę używać wiekszość mnie uczula

Prześlij komentarz

Followers

Zdjęcia oraz treści umieszczane na blogu stanowią moja własność (jeżeli zdjęcie nie zostało zrobione przeze mnie to ZAWSZE piszę skąd ono pochodzi) i nie zgadzam się na ich kopiowanie , umieszczanie w jakichkolwiek serwisach i przetwarzanie
 
Copyright © colour your world
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur