czwartek, 21 lipca 2011

Aksamitnie kokosowa kawa mrożona

Kokosowa panna przypomniała mi ,ze obiecałam przepis na mój tegoroczny kawowy numer jeden , czyli mrożoną kawę kokosową.


Na każdą porcję bierzemy :
Czubata łyżeczka kawy rozpuszczalnej
1/2 szklanki wody
1/2 szklanki mleka 3,2%
2 łyżeczki cukru lub jak w moim przypadku słodzik
50 ml mleczka kokosowego
2 gałki lodów (najlepiej kokosowych , ale śmietankowe też ujdą)

wiórki kokosowe


Kawę zalewamy gorącą wodą.Słodzimy. Mieszamy z mlekiem i mleczkiem kokosowym.Schładzamy w lodówce.Przelewamy do wysokiej szklanki dorzucamy lody ,dekorujemy wiórkami et voilà . W wersji dla dorosłych można do kawy dodać odrobinę malibu . Ja zwykle kawę robię w większej ilości i chłodzę w dzbanku :)
Żałuje ,ze nie dysponuję zdjęciem kawy , ale do tej pory nie wpadłam na to żeby obfotografowywać moje przysmaki :). Może czas to nadrobić ?

7 komentarze:

Unknown pisze...

Ciekawe, może spróbuję;)
---
u-majorki.blogspot.com

Yasminella pisze...

Mniam Mniam napewno spróbuje jako mały kawosz xD

A przepisy i zdjęcia są mile widziane

KK pisze...

Byłabym bardzo wdzięczna za zdjęcia "krok po kroku" bo brzmi świetnie!

klliisiaa pisze...

brzmi pysznie :)

Kate pisze...

dzięki :)

Moodhomme pisze...

szkoda, że nie ma zdjęć :D ale sam przepis jest kuszący :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

elizka pisze...

Ja,największy kawosz w moim regionie nie znałam dotąd tego przepisu.Dzięki-na pewno spróbuję :)

Prześlij komentarz

Followers

Zdjęcia oraz treści umieszczane na blogu stanowią moja własność (jeżeli zdjęcie nie zostało zrobione przeze mnie to ZAWSZE piszę skąd ono pochodzi) i nie zgadzam się na ich kopiowanie , umieszczanie w jakichkolwiek serwisach i przetwarzanie
 
Copyright © colour your world
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur