wtorek, 19 lipca 2011

One Lovely Blog Award i cała prawda o hiji

Nominowała mnie Idalia ,której bardzo dziękuję :)

Zasady:

- Skopiuj i wklej logo na swoim blogu 
- Napisz o sobie 7 rzeczy 
- Nominuj 16 innych cudownych blogerów (nie można nominować blogera, który wam przyznał nagrodę) 

- Podziękowania i link blogera, który przyznał wam tę nagrodę 
- Napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji :)

Siedem rzeczy o Hiji :)
1 .  Mam prawie nastoletnią córkę :P
2 .  Marzę o podróży do Indii
3 .  Uwielbiam białe półwytrawne wino (a co :P )
4 .  Od lat jestem uzależniona od kawy - tego lata mój  typ to kokosowa kawa mrożona  - później wrzucę Wam przepis :)
5 .  Cierpię na chroniczną bezsenność od kiedy zamieszkał z nami laptop ;)
6 .  Nasze domowe pupile to węże :D
7 .  Płaczę na prawie każdym filmie dlatego do kina chodzę sama ;)

Osoby , które nominuję :

Uff , mam nadzieję ,ze nikomu nie narobiłam kłopotu :)
Pozdrawiam!

4 komentarze:

Ewela pisze...

Dziekuje, ale ja juz biore udzial w tym konkursie ;)


http://bajeczneopowisci.blogspot.com

klliisiaa pisze...

węże.. bardzo oryginalnie ;)

KK pisze...

Koniecznie daj znać jeśli wrzucisz przepis na kawę, żebym nie przegapiła!

hija pisze...

Dobrze ,że mi przypomniałaś muszę zapisać ,ze obiecałam . Ale to już nie dzisiaj. Myusze zaraz głodnego męża nakarmić :)

Prześlij komentarz

Followers

Zdjęcia oraz treści umieszczane na blogu stanowią moja własność (jeżeli zdjęcie nie zostało zrobione przeze mnie to ZAWSZE piszę skąd ono pochodzi) i nie zgadzam się na ich kopiowanie , umieszczanie w jakichkolwiek serwisach i przetwarzanie
 
Copyright © colour your world
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur