sobota, 6 sierpnia 2011

Cashmere Care 35+


W tym roku ze smutkiem pogodziłam się z faktem , że trzeba będzie zaprzyjaźnić się również z kosmetykami 35+ . Jak to mówią starość nie radość...
W ręce wpadł mi HydraLIFT Intensywnie regenerujący krem-mat na noc . Zaciekawiło mnie to ,że zawiera roślinne komórki macierzyste , o których ostatnio tak głośno było i zaczęłam stosować .


Oto co wyczytałam na stronie DAXa  :


PRZEŁOMOWA KURACJA ODMŁADZAJĄCA DLA KOBIET PO 35. ROKU ŻYCIA, KTÓRE ZAUWAŻYŁY U SIEBIE SPADEK ELASTYCZNOŚCI I JĘDRNOŚCI SKÓRY .  Linia preparatów do pielęgnacji cery suchej oraz cery normalnej i mieszanej oparta na kompozycji roślinnych KOMÓREK MACIERZYSTYCH i kwasu hialuronowego HAHMW . Ich zadaniem jest powstrzymanie procesów rozpadu komórek macierzystych skóry i naprawienie szkód wyrządzonych przez stres oksydacyjny oraz utrzymanie właściwego poziomu nawilżenia . Spektakularnym efektem działania preparatów jest przyspieszona odnowa naskórka, wygładzenie zmarszczek, intensywne nawilżenie oraz przywrócenie skórze elastyczności i właściwego napięcia .


Kremu używam już od jakiegoś czasu i oto co zauważyłam.
Ma bardzo lekką konsystencję i jest wydajny . Nie potrzebuję go wiele żeby nałożyć na całą twarz. Po ponad miesiącu używania nadal w słoiczku jest go sporo ! Na początku trochę nie podobał mi się zapach - ni to świeży ni pudrowy , trochę dziwny. Można się jednak do niego przyzwyczaić.
Moja skóra faktycznie jest lepiej nawilżona , ale nie jest p to żaden porażający postęp . Zmarszczek mi nie wygładził , bo tak naprawdę nie miał za wielkiego pola do popisu , bo ten problem jeżeli chodzi o mnie dotyczy tylko okolic oczu i to w niewielkim stopniu . Kolejny plus to fakt ,że skóra robi faktycznie wrażenie bardziej napiętej .Wspomnę jeszcze ,że krem zawiera Sebumat , który zwęża pory i reguluje pracę gruczołów łojowych . I powiem szczerze ,że pierwszy efekt działania tego kremu jaki zauważyłam to właśnie zwężenie porów .Według mnie jest to produkt dobry . Nie mogę go porównać z innymi kremami zawierającymi roślinne komórki macierzyste ponieważ to pierwszy tego typu produkt jaki stosuję .Czy kupię go ponownie ? Wydaje mi się ,że tak , bo jak do tej pory jestem z kremu zadowolona


Na koniec jeszcze przypominam o rozdaniu na blogu , szczegóły znajdziecie tutaj . Zapraszam i życzę powodzenia :) 

2 komentarze:

Piękno chwil pisze...

mam nadzieje że będzie w mojej drogerii bo ciekawie sie zapowiada po twojej recenzji:)

hija pisze...

Ja swój kupiłam w jakiejś małej drogerii - w każdym razie nie sieciówce. A krem naprawdę sprawdził się w moim przypadku . Zresztą mam zasadę - kosmetyk mi zaszkodzi to nie polecam , a kiedy pasuje wtedy mogę polecić innym :)
Pozdrawiam!

Prześlij komentarz

Followers

Zdjęcia oraz treści umieszczane na blogu stanowią moja własność (jeżeli zdjęcie nie zostało zrobione przeze mnie to ZAWSZE piszę skąd ono pochodzi) i nie zgadzam się na ich kopiowanie , umieszczanie w jakichkolwiek serwisach i przetwarzanie
 
Copyright © colour your world
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur