wtorek, 9 sierpnia 2011

Dzisiejsze zakupy

Może nie zaszalałam , ale ostatnio powzięłam pewną decyzję . Będę kupowała tylko to co niezbędne (hehe) . No dobra , na razie udało mi się jej dotrzymać przy tych zakupach. Poza Realem , zainspirowana zachwytami dziewczyn nad kosmetykami Be Beauty dzielnie wkroczyłam do Biedronki . Z premedytacją wzięłam tylko parę groszy , bo znając siebie kupiłabym wszystko co wpadło mi w oko. 
Lakierów już oczywiście nie było , ale po przeczytaniu recenzji u Pauli raczej nie  żałuję . Nie mogłam natomiast zdecydować się czy kupić peeling do ciała czy masło . Ostatecznie mając świadomość ,że w domu kilka peelingów do ciała czeka na uskutecznienie "projektu denko" zdecydowałam się na Brazylia Spa - ujędrniające masło do ciała z ekstraktem z guarany . Nie mogłam też nie kupić pudru do kąpieli ,o którym tyle czytałam na innych blogach. Mój wybór to Kwiat wiśni i zielona herbata . 
Świadoma tego ,że kończy mi się krem do rąk chwyciłam szybciutko Wygładzające serum do rąk . Było ostatnie i szczerze mówiąc gdybym nie zdecydowała się od razu wzięłaby je pani , która stała obok. Tak , dokładnie zwinęłam babeczce krem spod nosa , ale tłumacze to sobie faktem ,że moje łapki potrzebują dopieszczenia :)
Reszta zakupów to Real . Micela musiałam kupić więc wybór padła na Sopot Spa ziaji . Moim zdaniem bardzo porządny produkt . Szamponów co prawda mi nie brakuje , ale ,że ostatnio rodzinka (czytaj córka)zaczęła mi podprowadzać kosmetyki , których używa w zastraszających ilościach postanowiłam zrobić zapas . Nie chciałabym obudzić się któregoś ranka i na półce zamiast szamponu znaleźć pustą butelkę po szamponie :) . Odżywek zwykle nie używam ,ale po ostatnim farbowaniu ( pianka Wellaton - której zdecydowanie nie polecam , a napiszę o niej jak miną mi już złe emocje :/ ) moje włosy wyglądają jak siano więc i odżywka się przyda. Dodam jeszcze ,że Aqua LIGHT to jedyny szampon Pantene , którego mogę używać bez ryzyka wystąpienia łupieżu. Mam nadzieję ,że odżywka też m i nie zaszkodzi.
Wkrótce na blogu recenzje zakupionych kosmetyków.


Na koniec jeszcze przypominam o rozdaniu na blogu , szczegóły znajdziecie tutaj . Zapraszam i życzę powodzenia :)

12 komentarze:

moniaaa pisze...

Ach wszyscy szaleją za kosmetykami z Biedronki! Ale nie dziwię się. Są cudowne. I od kilku dni mam wyrzuty sumienia, ze peeling borówkowy tak ładnie na mnie patrzy a ja go nie zabieram do domu...

Unknown pisze...

Ah ta biedronka~! Muszę w końcu do niej pójść!
Ja używałam i nadal używam tej odżywki i według mnie jest świetna!\
-----
u-majorki.blogspot.com

hija pisze...

Ja na razie zachwycam się serum do rąk. Co prawda zostawia tłustą warstewkę , ale za tą cenę - super!

hija pisze...

@Majorko , mam nadzieję ,że mnie też będzie odpowiadała . Choć biorąc pod uwagę stan mojej czupryny każda odżywka się nada.

Agnieszka pisze...

uwielbiam ten krem do rąk ;) jeden z najlepszych!

aniapalka pisze...

miałam ta odżywkę w sprayu z pantene nie polecam nic nie daje, chociaż może twoje włosy są inne;P jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji;* http://www.hannnahann.blogspot.com/

klliisiaa pisze...

heh, no to faktycznie niezbędne minimum zakupione ;)

hija pisze...

@Agnieszka , faktycznie jest fajny , dzisiaj "częstowałam" nim kumpelę i była zachwycona :)

@hannnah sprawdzę na sobie :) . Z doświadczenia wiem ,że to co dobre dla innych nie koniecznie musi być dobre dla mnie i odwrotnie

@klliisiaa żebyś wiedziała ,że minimum (ale to boli ;) ) . A dziś to na siłę powstrzymywałam się żeby nie lecieć znowu do Biedronki po resztę masełek i peelingi

klliisiaa pisze...

heh, dzięki :)

Essali pisze...

Dobra ta ziaja jest?
Lakier też miałam kupić, ale mam ich za dużo, więc sobie darowałam na rzecz m.in. balsamu.

hija pisze...

@Essali nie mogę powiedzieć nic złego.Jak na swoją cenę to produkt naprawdę dobry , tylko ,że zużywam go trochę więcej niż micela z La Roche Possay , który miałam wcześniej

Luisaa pisze...

Ja z kolei odżywki używam przy każdym myciu. Kiedyś, podobnie jak Ty - nie używałam, ale odkąd zaczęłam - widzę nieporównywalną różnicę... Pozdrawiam! kosmetykowyzawrotglowy.blogspot.com

Prześlij komentarz

Followers

Zdjęcia oraz treści umieszczane na blogu stanowią moja własność (jeżeli zdjęcie nie zostało zrobione przeze mnie to ZAWSZE piszę skąd ono pochodzi) i nie zgadzam się na ich kopiowanie , umieszczanie w jakichkolwiek serwisach i przetwarzanie
 
Copyright © colour your world
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur